sobota, 9 maja 2015

Szelki Soho Bowl&Bone Republic.

  Kochani specjalnie dla Was wyszliśmy z akcją pt.,,Testujemy produkty stworzone dla psów’’.
W samochodzie nasz buldożek stał się spokojny

Zaczynamy od szelek firmy Bowl&Bone Republic. Specjalnie dla fanów rasy Buldog Francuski właścicielka zaprojektowała model Soho. Występują w pięciu wariantach kolorystycznych Orange, Navy, Purple, Cream i Rose.  Pani Dominika jak sama wspomina ,,Marka Bowl&Bone Republic powstała z prawdziwej pasji i miłości do czworonogów. We wszystko, co robimy wkładamy dużo serca i dbałości o każdy detal. Tworzymy produkty nie tylko wysoce estetyczne, ale także praktyczne i przede wszystkim najwyższej jakości. Bowl&Bone Republic to w pełni polska marka, która w ciągu kilku miesięcy wykreowała charakterystyczny styl cieszący się uznaniem dynamicznie rosnącej rzeszy klientów.’’ Jak się okazuje firma ma za sobą debiut w telewizji: http://www.bowlandbone.com/pl/i/Media-o-nas/18

Jak my oceniamy prawie trzy tygodnie testów? Kupując szelki firmy Bowl&Bone bałam się czy spełnią moje oczekiwania. Oglądając zdjęcia na stronie widziałam same małe rasy piesków, stąd moje zdziwienie gdy dowiedziałam się, że oto taki elegancki gadżet można zamówić właśnie na mojego BF. Postanowiłam zamówić szelki i sprawdzić specjalnie dla Was czy dadzą radę mojemu upartemu i zaborczemu pupilowi. Okazuje się, że moje obawy były zupełnie bezpodstawne. Zatrzask nie rozleciał się, skóra nie została zdarta, sierść nie wypada w miejscach największego obciążenia. Czas wolny poświęciłam na długie spacery i testowanie. Mój buldożek wygląda w nich rewelacyjnie, a co najważniejsze są dla niego bardzo wygodne. W innych modelach po wejściu do domu czekał na zdjęcie szelek, a w samochodzie tarł grzbietem. Często pojawiały się u niego rany, których leczenie wiązało się ze zmianą szelek. W poszukiwaniu natknęłam się na model Soho. Czy polecam je mimo wysokiej ceny (95zł) ? Tak, polecam je każdemu kto boi się czy jego najdroższy pupil nie zerwie się na widok psa.
Spotkanie z innym buldożkiem

Widzimy psa 
kot?
 Buldożkowa delikatna skóra nie toleruje złych jakościowo materiałów i mimo zapewnień, że buldog to pies wytrzymały ciągle miałam z tym problemy. Pamiętajcie zawsze pytajcie sprzedawcę  o możliwość dołączenia miękkiego podszycia. Jak się okazuje i pod tym względem firma Bowl&Bone jest przygotowana, nawet nie pytałam o materiał jaki znajduje się od strony wewnętrznej, gdyż pani zapewniła mnie, iż gwarantuje moje zadowolenie. Czekając cierpliwie gdy tylko odpakowałam paczkę zobaczyłam w środku szelek miękką siateczkę. Zapewnia ona między innymi wentylacje, ale także chroni od oparzeń.
Nie będę wspominać o względach estetycznych, gdyż każdy posiada inne spojrzenie na modę. Jednak mogę zagwarantować, iż jakość produktu jest utrzymana na bardzo wysokim poziomie. Firma produkuje przedmioty pochodzenia Polskiego, dlatego też kupując wspieramy nasz  rynek. 



Nasz nowy cel? Łóżeczko firmy Bowl&Bone Republic. 










1 komentarz:

  1. Buldog francuski to dość wymagająca rasa. Czytałam o niej na https://psiedszkole.pl/rasy-psow-buldog-francuski/ Bardzo chciałam mieć psiaka tej rasy, ale teraz poważnie się nad tym zastanawiam. Mamy już w domu owczarka niemieckiego i trochę też się boję czy pieski się dogadają.

    OdpowiedzUsuń